آموزش, آموزش سئو, آموزش وردپرس, افزونه وردپرس, سئو, وردپرس

افزونه های مهم وردپرس

افزونه

وردپرس بستر بسیار مناسب و معتبری برای ایجاد سایت شماست، همانطورکه می دانید وردپرس با افزونه های متعدد پیشرفته می شود و قابلیت های بسیاری را با افزونه ها دارا می شود ازاین رو بهتر است با چند افزونه مهم و اساسی وردپرس آشنا و از کاربرد آنها مطلع شوید. استفاده از از افزونه ها بسته به نیاز شما است و بسیاری از انها در بسیاری از سایت واجب است.

yoast

مسئله مهم برای بیشتر کسب و کار های اینترنتی و یا حتی صاحبان سایت های خبری و.. دیده شدن در موتورهای جست و جو که محبوب ترین آنها گوگل است ، می باشد. این امر به رونق کسب و کار کمک شایانی می کند. محبوب ترین افزونه برای سئو  و بهینه سازی وب سایت yoast SEO است افزونه yoast امکاناتی نظیر نقشه سایت XML ، Snippet-Editor ، تصحیح Permalink ، متا تگ Description و… را بصورت رایگان فراهم می کند. این افزونه لازمه یک سایت وردپرس است.

ازجمله افزونه های دیگر که می توان در کنار yoast seo  نام برد:

W3 tatal cache: این افزونه ، افزونه کش وردپرس است که با افزایش صفحات سایت در گوگل موجب بهبود کارایی و بهینه سازی سایت خواهد شد و سرعت سایت را نیز بالا میبرد .این افزونه سرعت  سایت شما رو کنترل و در واقع تا حد زیادی افزایش میده.که برای کاربر پسند شدن سایت وردپرسی لازمه اینکار رو انجام بدید!

All in one seo pack: این افزونه نیز از پلاگین ها سئو و بهینه سازی سایت است که می تواند با انعطاف بالای خود سئو سایت را خیلی بهتر بهبود ببخشید .

 All In One WP Security

 

اساسی ترین نگرانی صاحبان کسب و کار اینترنتی و یا حتی سایت با کاربردهای ساده، امنیت سایت است. اگر شما سایت خود را بوسیله وورپرس طراحی کردید پس نگران امنیت سایت نباشید افرونه های مهم و محبوب بسیاری برای امنیت سایت شما وجود دارد. افزونه All In One WP Security یکی از قوی ترین افزونه های امنیتی  این افزونه بسیار قدرتمند بوده و همان‌طور که از اسم آن پیدا است تمامی موارد لازم برای تأمین امنیت سایت به‌صورت یکجا دارد.

ازجمله افزونه های امنیتی برای وردپرس:

Akismet :این افزونه برای بررسی کامنت ها و نظرات است اسپم ها را شناسایی کرده و کامنت ها و نظراتی را که کاربران در سایت قرار می دهند را چک کرده و اگر بر خلاف قوانین باشند ، آنها را تایید نمی کند .این افزونه یک آنتی اسپم قویه که با نصب اون میتونید جلوی اسپم ها یا هرزنامه هایی که در سایت شما به وجود میاد رو بگیرید و دیگه نگران ایجاد این موارد مزاحم نباشید!

iTheme Security:این افزونه قبلا با عنوانWP better security  موجود بوده و حال به نام iTheme Security تغییر کرده. یکی از موثرترین روش‌ها برای محافظت از وبسایت وردپرسی شماست! بیش از ۳۰ پیشنهاد امنیتی برای حفاظت و حفظ امنیت به همراه دارد و مهارت خاصی در یافتن افزونه‌ها و ابزارهای مخرب و آسیب‌پذیر و پسورد ضعیف دارد. این افزونه با عنوان قبلی خود بصورت رایگان موجود است اما امکانات بیشتر آن بصورت نسخه حرفه‌ای در مارکت‌ها در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

Revolution Slider

همانطورکه می دانید زیباتر و شکیل تر شدن سایت به جذب کاربر کمک بسیاری می کند. افزونه های بسیاری برای طراحی هرچه بهتر و زیباتر شدن سایت وجود دارد. ازجمله فعالیتی که باعث جذاب شدن سایت می شود ایجاد یک اسلاید چشم نواز است. افزونه اسلاید رولوشن بسیار محبوب و مناسب برای ساخت اسلایدر و امکان زیباتر کردن و استفاده از ابزار بسیار را دارد. نکته جالب اینکه این پلاگین به دلیل داشتن ابزار های بسیار شمارا وادار به استفاده از فتوشاپ نمی کند. این افزونه نیز ازجمله افزونه های مهم وردپرس است.

از دیگر افزونه ها که به شما کمک می کند تا اسلایدر بسازید:

Wow slider : ایجاد اسلایدر ها با تصاویر و ایجاد افکت های مختلف به آن ، با کمک این افزونه امکان پذیر است .

Meta slider : یک پکیج کامل می باشد که دارای ۴ اسلایدر متفاوت است که شما با هر یک از آنها می توانید اسلایدر های رسپانسیو ایجاد کنید .

WPML

برای جذب مشتریان و کاربران بین المللی نیاز به سایت چند زیبانه دارید به این معنی که محتوای سایت به چند زبان پرکاربرد دنیا مانند: انگلیسی، آلمانی و.. ترجمه شود تا افراد بیشتری بتوانند با ان ارتباط برقرار کنند.

با نصب این افزونه به عنوان مثال شعار تبلیغاتی سایت، متون پنل ادمین، عناوین ابزارک ها و سایر متون. قطعا رشته هایی برای ترجمه وجود دارد که مربوط به پوسته و افزونه های فعال روی سایت شماست. برای ترجمه این رشته ها از این افزونه استفاده می شود. شما می توانید با نصب این افزونه سایت خود را بین المللی کنید.

افزونه های بسیاری برای بهتر و کارا کردن سایت وردپرسی شما وجود دارد مانند: افزونه ساخت کتاب انلاین،افزونهedd wallet ساخت گرید در وردپرس با افزونه UberGrid،افزونه ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل WP Review و بسیاری از افزونه  های کاربردی دیگر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *