ارسال سفارش طراحی سایت

1تنظیم سفارش
2ثبت سفارش
    ماژولِ مديريت محتوا که به درخواست مشتری گرامی میتواند از ماژول های مدیریت محتوا نظیر وردپرس ، جوملا انتخاب شود یا از ماژول اختصاصی شرکت کیان تجارت فاوا استفاده شود
    ماژولِ اخبار تحريريه الكترونيكي سايت شما مي‌باشد. در طراحي سايت با كمك اين تحريريه مي توانيد به راحتي و بصورت كاملا مبتني بر وب و بدون نياز به هرگونه ابزار جانبي، اخبار و ساير اطلاعات خبري را توليد، ويرايش و منتشر كنيد.
    ماژولِ رسانه ، بانك اطلاعاتي مربوط به فايل هاي مولتي مديا همچون عكس ، ويدئو ، صدا در طراحي سايت مي‌باشد.
    در بسياري از سازمانها، بخش روابط عمومي عهده دار رصد روزنامه ها و مطبوعات بر اساس علايق سازمان مي‌باشد. اين كار معمولا با نگهداري بريده جرايد و طبقه بندي موضوعي آنها انجام مي شود
    در طراحي سايت براي ارائه پيام ها و اطلاعيه هاي متني و تصويري در پورتال يا سايت از اين ماژول استفاده مي شود كه معمولاً در صفحه نخست سايت نمايش داده مي شوند.
    ماژولِ پرسش هاي متداول (FAQ) كه ساختار بسيار ساده اي دارد، در طراحي سايت، به عنوان بانك اطلاعاتي پرسشها و پاسخهاي متداول سايت و پورتال استفاده مي‌شود.
    ماژولِ مقالات، در طراحي سايت براي مديريت بانكِ اطلاعات علمي و پژوهشي به كار مي‌رود. شما به كمك ماژول مقالات مي‌توانيد هر گونه اطلاعات مقاله اي را نگهداري و در سايت منتشر نماييد.
    در طراحي سايت، RSS روشي استاندارد براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات داراي ماهيت خبري در پورتال ها و وب سايت ها است.
    شما با استفاده از اين ماژول مي توانيد به راحتي و كاملا مبتني بر وب و بدون نياز به هرگونه ابزار جانبي، آزمون آنلاين توليد نماييد.
    ماژولِ مقررات و بخشنامه ها، در طراحي سايت براي نگهداري بانك قوانين، مقررات، بخشنامه ها، آيين نامه ها و دستورالعمل هاي يك سازمان استفاده مي‌شود.
    ماژول نمونه کارها و پروژه ها بانك اطلاعات طرح ها و پروژه ها در طراحي وب سايت سازمان ها مي‌باشد.
    ماژولِ فرم ساز، بانك اطلاعاتي فرم هاي در گردش در سايت سازمان مي‌باشد. در طراحي سايت ماژولِ فرم ساز به شما اجازه مي‌دهد تا فرم هاي سازماني را به صورت دلخواه و با استفاده از فيلد هاي پيش فرض به راحتي طراحي كنيد و در سايت به نمايش بگذار
    با استفاده از ماژول ارسال شكايت و پيگيري كاربران سايت شما مي‌توانند مشكلات يا سوالات خود را براي شما ارسال نمايند.
    ماژولِ تقويم و مناسبتها يك تقويم آنلاين هجري شمسي را در طراحي سايت، در اختيار پورتال شما قرار مي دهد.
    ماژول آگهي بازرگاني به شما امكان را مي دهد كه آگهي هاي متني و تصويري را به صورت دسته بندي شده در طراحي سايت استفاده كنيد.
    ماژول اعضاي سايت امكان ثبت نام در وب سايت و نگهداري اطلاعات اعضاي وب سايت در بانك اطلاعاتي سايت را را فراهم مي‌نمايد.
    ماژولِ نظرسنجي به شما امكان مي دهد تا در طراحي سايت خود، نظرسنجي آنلاين برگزار كنيد.
    با استفاده از ماژول پشتيباني آنلاين ( Ticketing )، تماس هاي تلفني كاربران سايت به ميزان بسيار زيادي كاهش مي‌يابد و احتمال خطا و يا فراموشي بخش پشتيباني كاهش يافته و پيگيري آن نيز براي كاربران بسيار ساده و سريع مي‌گردد.
    با استفاده از ماژول پرسش و پاسخ تعامل ميان بازديدكنندگان سايت و مدير سايت برقرار مي‌شود به طوري كه بازديدكنندگان مي‌توانند سوالات خود را با مدير سايت مطرح كن
    ماژولِ آلبوم در طراحي سايت به شما اين امكان را مي‌دهد كه به راحتي به توليد و انتشار آلبوم تصويري در سايت يا پورتال خود اقدام كنيد.
    معمولا نحوه طراحي چيدمان و ارايه محصولات در ويترين هر فروشگاهي تاثير بسزايي در فروش دارد، شما از طريق ماژول محصولات همانند ويترين يك فروشگاه به سادگي مي توانيد محصولات خود را در بخش معرفي محصولات دسته بندي نموده و مشخصات هر محصول به همراه قيمت و فايل هاي مرتبط با آن را در دسترس كاربران سايت يا پورتال قرار دهيد.
    شما مي‌توانيد از طريق ماژولِ پيامك، پيامك (SMS) خود را به فارسي و انگليسي در هر زمان، به مخاطبينِ سايتِ خود به صورت انفرادي يا دسته اي ارسال نماييد.
    ماژول پيوندها به شما اجازه مي دهد تا در طراحي سايت خود، به راحتي لينك به ساير سايتهاي مدنظر خود را ثبت كنيد. علاوه بر اين امكان دسته بندي لينكهاي وارد شده نيز در اين ماژول وجود دارد
    در ماژول مشتريان اطلاعات مربوط به مشتريان سايت ذخيره مي‌گردد. اطلاعاتي چون : نام شركت ، اطلاعات تماس ، نام نماينده و نشان شركت.
    در طراحي سايت براي برخي از ماژول ها همچون : اخبار ، مقالات ، محصولات و .... مي توان امكان امتياز دهي و اظهارنظر كاربران سايت يا پورتال را براي دريافت نظرات آنها فراهم نمود.
    براي مديريت بخش استخدام در طراحي سايت يك سازمان مي توان از ماژول درخواست همكاري و استخدام استفاده نمود.
    براي طراحي و راه اندازي يك فروشگاه آنلاين در سايت يا پورتال، ماژول سفارش و پرداخت آنلاين (Shopping Cart) به همراه ماژول هاي محصولات و اعضا نياز مي‌باشند
    ماژول تالار گفتگو يا فورام (Forum)، يك ابزار مهم در طراحي سايت براي مجهز كردن پورتال شما به توليد محتوا توسط مراجعه كننده سايت است.
    ماژول اوقات شرعي در طراحي سايت براي محاسبه و نمايش اوقات شرعي در پورتال مورد استفاده قرار مي گيرد.
    ماژول آمار بازديدكنندگان، علاوه بر آمار و گزارش كلي، گزارشهاي كاملي از بازديد، كلمات جستجو شده، صفحات مشاهده شده و بازديد از ساير سايتها را بصورت فارسي در اختيار مديران سايت يا پورتال قرار مي دهد.
    موتور جستجوي داخلي امكان جستجو در وب سايت را براي بازديدكنندگان سايت فرآهم ميكند.
    طراحي قالب وب سايت به صورت كاملاً اختصاصي انجام مي‌شود.