آموزش وردپرس, سئو, طراحی سایت, وردپرس

محتوا گذاری در سایت

سایتازتوتولیدمحتواازمنتضمینکیفیتویونیکبودنتوسطکدُسئو

بعد از موضوع کدنویسی درست و صحیح نکته اصلی و بااهمیت درج محتوای درست و متناسب با موضوع سایت است در کل بحث محتوا گذاری در سایت موضوع با اهمیتی برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است.هرسایت باتوجه به محتوای آن سئو می شود و ارزش می گیرد. نوشتن محتوای باارزش و محتوایی که تکراری نباشد مهم ترین قدم برای داشتن سایتی سودمند است محتوا و متن آپلود شده در یک سایت علاوه بر غیرتکراری بودن درعین حال باید جذاب نیز باشد تا علاوه بر دادن اطلاعات به کاربر برای آن جذاب و کاربر را خسته و وادار به ترک سایت نکند زیرا اینکار باعث کاهش رتبه سایت می شود.

برای نوشتن محتوا و آپلود آن در سایت باید به نکات مختلف و مهمی توجه کرد از جمله:

جدا از بحث طراحی سایت و وردپرس تولید محتوا نیز اهمیت بسیار دارد.

به سئو توجه کنید

یکی از مسائل قابل امیت برای صاحبان سایت محبوبیت ان در گوگل است به این معنا که با هرکلمه مرتبط با سایت توسط کاربر سایت مربوطه برای آن نمایان شود. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو دارای قواعد و اصولی است که با رعایت کردن آن می توانید سئو سایت خود را بالا ببرید. هرچقدر شما به این اصول مثلا لینک های خارجی و بک لینک زدن توجه کنید مهم ترین موضوع محتوای شماست که بسیار در مبحث سئو مهم است.

علاوه بر یادگیری انواع سئو و مفهوم کلیه آن به قوانینی نظیر موارد زیر را در انتشار محتوا رعایت کنید:

کلمات کلیدی

استفاده مناسب از کلمات کلیدی نکته مهم دیگر برای محتوا گذاری است  با توجه به این نکته که این کلمات نقش بسیاری در بهینه سازی سایت دارد باید برای هر صفحه و متن کلمات کلیدی مجزا و پرکاربرد و همچنین مرتبط با موضوع سایت انتخاب کنید.

تصویر مناسب

در کنار مطالب نوشتاری در یک وب سایت، استفاده از تصاویر مفهومی و به کارگیری از ابزارهای گرافیکی مناسب و جذاب برای طراحی محیط وب اهمیت بالایی برای بیننده سایت شما دارد که این همان رابط گرافیگی کاربری در محیط مجازی برای جلب نظر هر چه بیشتر بیننده نیز می باشد.نوشتن عنوان و توضیح برای عکس ها را فراموش نکنید.

هدینگ

استفاده از عنوان مقاله یا پست و زیر عنوان های آنها (تگ های H1، H2 و …)

تگ هدینگ که از h1 تا h6 است عنوان های سایت یا همان تیترها را شامل می شود.

H1 تیتر و هدینگ اصلی می باشد، در واقع باید گفت که هر صفجه از سایت شما یک هدینگ داد که باید یونیک باشد و تکرار هدینگ در تمامی صفحات اثرگذاری منفی خواهد داشت.

هر صفحه از سایت شما یک هدف برای ایجاد دارد و هدینگ یا همان h1 تیتر اصلی هر صفحه را شامل می شود.

سعی کنید تیتر و هدینگ اصلی هر صفحه را متناسب با کلمه کلیدی اصلی سایت خود تنظیم کنید؛ یعنی اگر کلمه کلیدی اصلی سایت شما سئو سایت است پس هدینگ مناسب برای دیگر صفحات سایت باید متفاوت از عنوان صفحه اول شما باشد.

محتوا گذار کیست؟

محتوا گذاری فرصت شغلی بسیار مناسب برای افراد مشتاق در این حوزه برای ایجاد محتوای مربوط به موضوع سایت است. اگر می خواهید یک محتوا گذار موفق باشید باید در زمینه های مربوط به سایت ها دانش و اطلاعات کافی و گسترده داشته و بتواندانها را بانگارشی درست و جذاب وارد کند. در واقع او باید بتواند در هنگام عمل و شروع یک محتواگذاری اطلاعات جامعی از موضوع مورد بحث را داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن منظور را به بیننده منتقل نماید. در کل مطالعات هر چه بیشتر باشد، طراح یا محتواگذار یک سایت در انجام وظیفه خود، موفق تر و به هدف پیش رو نزدیکتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *