آموزش وردپرس

یادگیری وردپرس

ui ux wordpress

قدم اول در یادگیری وردپرس فهمیدن تعریف دقیق آن است در واقع WordPress بهترین سیستم مدیریت محتوا است که برای هر وب سایت استفاده می شود. شما می توانید با مراجعه به مقاله وردپرس چیست مطالب بیشتری بیاموزید.

رقیب اصلی آن، جوملا، به همان اندازه ساده برای استفاده است، اما انعطاف پذیر نیست به عنوان سیستم مدیریت محتوای وردپرس و بازگشت به عقب، باعث می شود که وب سایت ساده تر اجرا شود.پاسخ طولانی تر این است که وردپرس به معنای واقعی کلمه می تواند هر آنچه را که لازم دارید انجام دهد.

در واقع هیچ محدودیتی برای وب سایت WordPress شما وجود ندارد، زیرا شما می توانید به سادگی یک پلاگین برای انجام هر کاری که به وضوح توسط WordPress نمایش داده نمی شود را دانلود و نصب کنید.

استفاده از وردپرس ساده ترین راه برای کار با یک وب سایت است، مهم نیست که چگونه وب سایت ممکن است ساده یا پیچیده باشد.از لحظه ای که وب سایت ایجاد شده است، وردپرس درگیر است. به محض این که طرح طراحی شده است، آن را به عنوان صورت وب سایت به حساب وردپرس آپلود می کنید.یادگیری وردپرس قدم مهمی در طراحی سایت حرفه ای است.

وردپرس باعث می شود که تم های اضافه شده و تغییر یابد، زیرا تم ها را به عناصر مختلف برای کسانی که اصلاحات را در وب سایت می گذارند، می شکند. ایجاد تغییرات در یک موضوع به آسانی انجام چند کلیک ساده است و طرح کنترل پنل وردپرس واقعا فوق العاده ساده است.

هنگامی که تم را در جای خود قرار دهید، باید اضافه کردن محتوا را شروع کنید، بنابراین باید پست های جدیدی را ایجاد کنید. اضافه کردن مطالب به سایت وردپرسی شما شبیه به ایجاد یک پست جدید وبلاگ است و صفحه ساده افزودن پست جدید شما را قادر می سازد محتوای جدید را در عرض چند دقیقه آپلود کنید.

شما می توانید ویدیو و تصاویر را اضافه کنید و محتوا به صورت خودکار به وب سایت آپلود می شود. شما می توانید کنترل کنید چه صفحه محتوا به آن اضافه می شود، کدام دسته از صفحات تازه تولید شده و چندین جزئیات دیگر.

کار با جستجوگرها یکی از مهمترین جنبه های موفقیت هر وب سایت است و یک افزونه است که به سرعت دانلود و نصب شده است تا وب سایت WordPress شما را بسیار دوستانه تر کند.

با استفاده از پخش کننده های ویدیویی پیچیده تر، نظرسنجی ها، انجمن ها، فرم های تماس و هر وب سایت دیگر ضروری است آسان است، همانطور که همه شما باید انجام دهید این است که پلاگین حق را برای استفاده با WordPress پیدا کنید.

WordPressدارای ویژگی های بیشتری نسبت به جوملا است و قسمت پشتی کنترل پنل وردپرس بسیار ساده تر از استفاده است. کسانی که تجربه کار در برنامه نویسی واقعی سایت خود ندارند می توانند از پشتیبانی وردپرس پشتیبانی کنند که ۲۴ ساعت در روز در دسترس است.

در واقع، کار با یک وب سایت هرگز آسانتر نبوده و با تشکر از وردپرس، شما می توانید یک وب سایت را با تلاش و تلاش کمتری انجام دهید.

ویژگی های وردپرس

– صفحات وب پویا شامل فرم های ورود، بازخورد کاربر و توصیفات می تواند به راحتی به وب سایت وردپرس یکپارچه شده است. مزایای اضافه شده مانند پلاگین سفارشی شبکه اجتماعی، گالری تصویر و محتوا و وب سایت های پاسخگو را می توان ساخته است.

مدیریت پیشرفته مدیریت کاربر و مدیریت مدیریت اجازه می دهد تا چند کاربر برای مدیریت وب سایت و از این رو ارائه می دهد توزیع مناسب از کار است.

– ویژگی های جدید و محتوا را می توان با سهولت در هر نقطه از زمان اضافه شده است. تکنیک کشیدن و رها کردن آسان حتی برای کسانی که دارای دانش فنی کم هستند راحت تر می شود.

– نگاه کامل و احساس وب سایت را می توان در عرض چند دقیقه تغییر داد. انجمن وردپرس وسیع نیز می تواند طیف گسترده ای از پسوند ها و قالب ها را برای هر وب سایت آسان تر کند.

یادگیری وردپرس

اولین چیزی که باید یاد بگیرید این است که چطور وردپرس را نصب و راه اندازی کنید. این قسمت با یک تصمیم برای شما وجود دارد. شما باید بین استفاده از wordpress.com یا wordpress.org یکی را انتخاب کنید. برای اکثر صاحبان مشاغل و افرادی که به دنبال راه اندازی یک وبسایت حرفه ای با وردپرس هستند منطقی تر این است که از WordPress.org استفاده کنند. درصورتی که شما هم میخواهید یک وبسایت حرفه ای با استفاده از تمامی امکانات و قدرت وردپرس داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم که از WordPress.org استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *