آموزش, آموزش وردپرس, افزونه وردپرس, وردپرس, ووکامرس

افزونه رهگیری محصول در ووکامرس

woocommerce toturial gnutec

در این مقاله به موضوع افزونه رهگیری محصول در ووکامرس چیست؟می پردازیم. امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی کسب و کار های اینترنتی پیرفت بسیاری کرده و بین افراد جامعه نیز خیرید اینترنتی محبوبیت بسیار پیدا کرده است ازاین رو صاحبان کسب و کارها می کوشند تا با هرچه بهتر و جذاب کردن سایت خود مشتری بیشتری را به خود جذب کرده و همزمان بتوانند اعتماد آنها را نیز جلب کند.

اگر درباره ی طراحی سایت های فروشگاهی وردپرس مطالعه ای هرچند ناچیز داشته باشد حتما با افزونه ووردپرس آشنا هستید . این افزونه بستر بسیار معتبری را برای خرید و فروش اینترنتی برای فروشندگان و همچنین خریداران محصولات و یا خدمات محیا می کند.

یکی از مهم ترین فعالیت های صاحبان کسب و کار های اینترنتی جلب اطمینان و رضایت مشتری است. افزونه های بسیاری برای معتبر کردن خرید اینترنتی از طریق ووکامرس وجود دارد در این مقاله سعی داریم با افزونهYITH WooCommerce Order Tracking که افزونه ای برای رهگیری محصول است آشنا شویم.

YITH WooCommerce Order Tracking

این افزونه مناسب برای سایت های وردپرسی است که از طریق ووکامرس در سایت وردپرسی خود امکان خرید و فروش را گذاشته اند. این افزونه با بالا بردن آگاهی مشتری از وضعیت سفارش خود ناخودآگاه باث بالابردن اطمینان او می شود و امکان خرید مجدد او از سایت را بالا می برد. با استفاده از این سیستم می توانید کیفیت خدمات فروش خود را بهبود بخشیده و به کاربران خود این امکان را بدهید که وضعیت ارسال سفارش خود را بررسی کنند.

افزونه رهگیری محصول در ووکامرس درواقع ابزار ردیابی که ووکامرس آن را به صورت خودکار به فروشگاه اینترنتی اضافه نمی کند. زمانی که مشتری شما از سایت فروشگاهی شما محصولی را می خرد تنها از اطلاعاتی مانند قیمت، رنگ ، اندازه و بعضی از ویژگی های ظاهری او و همچنین زمان رسیدن محصول خریداری شده به مشتری اطلاع دارد . اما چیزی که مشتری نیاز دارد ابزاری است تا برای او محل دقیق محصول بعد از خرید آن از سایت مربوطه را به او بدهد. یکی از فواید مهم آن صرفه جویی در زمان برای پشتیبانی خرید است.

YITH WooCommerce Order Tracking یکی از افزونه های مهم وردپرس است که به مشتری این امکان را می دهدبه این ترتیب می توانید فروشکاه ووکامرس خود را بیش از پیش کامل کرده و به مشتریان خود این اطمینان را بدهید که به آنها اهمیت داده و بهترین سرویس ها را برای آنها آماده کرده اید.

این افزونه پس از خرید به مشتری یک کد پیگیری می دهد تا بتوانند محصول خود را از طریق این کد پیگیری کندو از مکان و روند ارسال محصول با خبر باشد.این افزونه کدپیگیری سفارش را از طریق ایمیل برای مشتریان شما ارسال می کند.

این افزونه از پست جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی میکند و شما می توانید به راحتی از این افزونه روی سایت های فارسی زبان استفاده کنید،برای استفاده از این افزونه شما باید حتما در بخش تنظمیات پست ایران را انتخاب کنید به عنوان نوع حامل پیگیری مرسولات پستی که در اینصورت افزونه برای شما کارمی کند.

برای خرید و فروش بهتر و با کیفیت تر از طریق ووکامرس افزونه های بسیاری وجود دارد افزونه های ویژه ووکامرس ازجمله:

مدیریت موجودی انبار

چت و پشتیبانی آنلاین ووکامرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *