آموزش سئو, آموزش وردپرس, افزونه وردپرس, سئو, طراحی سایت, وردپرس, ووکامرس

چند نکته مهم در سئو وردپرس

wordpress seo

 بهینه سازی سایت و یا سئو از اهمیت بسیاری برخوردار است به همین دلیل در این مقاله به چند نکته مهم در سئو وردپرس می پردازیم.

برای هر سایت فروشگاهی ، خبری و..مهم دیده شدن ان در گوگل است به این معنا که با هربار سرچ کلمات کلیدی سایت موردنظر به کاربر نمایش داده شود.

نکات مهم در سئو

حذف پلاگین های اضافی

در صورت وجود پلاگین های غیر ضروری و بدون استفاده در هاست وردپرس، سرعت سایت شما کم می شود برای بهینه کردن بهتر سایت خود پلاگین های اضافه را  از روی هاست حذف کنید.

قالب هایی را انتخاب کنبد که بهینه شده باشند

یکی از دلایل مهم بودن بهینه سایت این است که گوگل در بین کدها به دنبال محتوای مورد نظر خود می گردد و پوسته هایی که بهینه نیستند و از کدهای زیادی برای طراحی و ساخت آن استفاده شده است این کار را برای گوگل سخت می کنند. بنابراین پوسته هایی که زودتر بارگزاری می شوند برای رنکینک گوگل بسار مناسب هستند.

محتوای باکیفیت

برای بهینه سازی باید از زوش ها ومطالب یونیک استفاده شود مهم تر از آن نوشته باید منظور راکامل برساند و هم چنین قابل درک و روان باشد.نوشته حتما باید در درجه اول برای بازدیدکننده نوشته شود نه برای موتورهای جستجو.با درک مناسب از کلمات کلیدی می توانید صفحات سایت را در وضعیت مناسبی برای بهبود رتبه سایت خود قرار دهید. شما می توانید از افزونه Yoast برای بهینه سازی مطالب خود استفاده کنید. محتوا گذاری را کامل یاد بگیرید و سپس اقدام کنید.

لینک‌های داخلی

 

در تولید محتوا در جهت بهینه سازی سایت و یا سئو نکات بسیار مهمی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید به سئو سایت وردپرسی کمک کنید.یکی ازاین نکات لینک های داخلی است محتوای خد را به بقیه نوشته های موجود در سایت خود لینک دهید ویا لینک انها را در محتوای جدید خود اضافه کنید.افزونه‌هایی وجود دارند که برخی کلمات کلیدی را به صورت خودکار به صفحه مشخص شده لینک می‌دهند، استفاده از این افزونه‌ها پیشنهاد نمی‌شود بهتر است خودتان مطالب مرتبط را به یکدیگر لینک کنید.

استفاده از عنوان های مناسب

عنوان انتخابی باید مرتبط با موضوع باشد.

فعال سازی کش

علاوه بر نکات و متد ها برای بهینه سازی سایت افزونه های بسیاری برای این کار وجود دارد از کش استفاده کنید تا قالب وبسایت‌تان در سیستم کاربر ذخیره شده و در بازدید‌های بعدی لود سایت سریعتر باشد. برای فعال سازی کش از افزونه‌های W3C Total Cache و یا Wp Super Cache استفاده کنید.

شبکه های اجتماعی

تاثیر بسیار شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و.. را بر روی شناسایی بهتر و زودتر سایت خود را نادیده نگیرید. مطالب خود را برروی شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

انتخاب تصویر

از تصاویر مناسب و مرتبط استفاده کنید و فراموش نکند از تگALT  و تیتر مناسب برای عکس ها ی انتخابی خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *